Henüz tek basına yürümüyor. Aslında yürüyor da keyifçi diyelim pek işine gelmiyor. Gündüz emekliyor çoğu zaman akşam eşimle oyun yaparak yürütüyoruz..
Net olarak konuşmuyor. Dedesini görünce dede diyor, acıkınca mama diyor. Bu şekilde anne, baba, gol, miyav.. annesi olduğum icin ben bunları söylediğini anlayabiliyorum. Hamilelikte ve doğduktan sonra hep konuştum, çok konuştum fakat benim konuşmama rağmen oğlum biraz geç ilerliyor sanki… karşılaştırma yapmak icin sormuyorum. Sadece anneyiz işte, anlarız halimizden. Fikri olan var mı ??