İyi bir profosör bulup yaptırdım. 40 ı çıktı birkaç gün sonra oldu miniğim. Doktorumuz hiç ağrı hisetmiyorlar fikri doğru degil sadece bu hissi farklı algılıyorlar dedi. Biz beklemeli mi diye gösterip yine sorduk. Siz bilirsiniz ama yaptıracaksanız en kolay atlatacagınız zaman bu. Ama Türkiyede yaşamıcaz fikrimiz değişir derseniz siz bilirsiniz dedi. Türkiyede bir çocuk için sosyal travma aslında bilinçli döneminde sünnet olayı. Ben de erkek olsam kaçardım herhalde diyorum😞 neyse şu an 14,5 aylık bez değiştirmek cok zor, her açtığımda pipisini elleiyor. Zaten emekleme yürüme düşüp kalkma cabası. Herhalde o gün yaptırmasaydım bür daha cok zordu. Büyüme hızlrı inanılmaz. Tüm yaralar gibi o da hızşı iyileşiyor tabiki