Ebruonur bizde tam 3 ay 20 günlüğüz.. 19 Eylül doğumlu kızlarımız sanırım😊 biz çok gazliyiz bir türlü gecmek bilmedi daha da artıyor sanırım🤦🏼♀️ bu yüzden uykularimiz da hep bölük pörçük.. burnumuzdq çok tıkalı o da üzüyor kızımı.. gaz yüzünden hep kucakta 😕 denemediğim ilaç kalmadı etki etmiyor..