Oğlum 4 yaşında küçüklügünden beri kulak burun boğazla alakalı sıkıntısı var kıyamadığımız için ameliyat tercih etmedik ilaç kullandık 3gün düzeldiyse sonra yine tekrarladı sürekli geniz etinden dolayı agzından nefes alıyor uyurken dudakları çatlıyor horluyor agzı akıyor aynı zamanda dikkat dagınıklıgı hiperaktivite var çok akıllı bir çocuk internetten araştırdım geniz etiyle alakalı oldugu yazıyor bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazsın ameliyat ettirmeyi düşünüyorum eger olursa düzelirmi rahatlarsa bazı davranışlarından vazgeçermi çocuga sıkıntı veriyor olabilirmi çocugunu ameliyat ettirip ilerleme kaydettigini gören varmı doktora tabiki götürecegim ama fikirlerinizde çok önemli ???