Merhaba güzel anneler..İşimiz gereği yazları Denizli deyiz 5 aylık oğlum dr kontrolünde pipisinin bitik olduğu Eylül bitmeden de sünnet yaptırmamız gerektiğini söyledi doktorumuz..Denizli deki doktorumuz denipol Murat İnan..sünnet konusunda tecrübesizim sizlere sorum şu en iyi sünnet yapan dr yada hastane hangisi??sünnet sonrası çok mu zor?Tecrübelerinizi yada bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏