Esraaaae Bir haftadan fazladır öksürüğüm var kupkuru Bi öksürük Bi kaç gün önce tat ve koku alamıyodum ama bugün daha iyi boğaz eklem vs ağrısı yaşamadım hiç ama hergün mutlaka bir veya 2kere ateşim çıkıyo 38i bulmuyor çok şükür parol iyi geliyo. Corona belirtileri var biliyorum ama iki tane yavrum var hastaneye gitmem zor ve emziriyorum testi pozitif cıksa ne olur en kötü Bi akıl verin bana ne yapayım evde oturup beslenme me dikkat ederek bekleyeyim mi yoksa hemen Dr a mi gideyim
Papatyasevdalisi Esraaaae oncelikle gecmis olsn canm benimda 6 nisanda 6 aylik hamileyken testim pozitif cikmisti yatiralim dediler istemedim zaten belirtilerin cogunu gecirmistim atesim 37bucuk oluyodu benmde evde gecirdim ben annemde 4 aydr koku kaybi var hala duzelmedi akrabamiz koku kaybi oldugunu anlayinca hemen doktora gitmis ne tedavisi vermislerse ilac falan onunki geri gelmis maksadim sizi korkutmak degil tabiki ilac kullanmakta iyi degil tabiki ben evde yediklerime dikkat ederek bol su icerek o sekilde gecirdim piskolojikmen cok etkiliyo Rabbim yasatmasin bi daha bizede kimseyede negatiften sonra 6 ay kadr nefes darligi devam eder diyolardi dogru yani benm hala ara ara nefes darligim oluyo
Esraaaae tuval öyle bişey ki kendimi cok iyi hissederken pat diye ateşim cıkıyo anlıyorum parol alıyorum düşüyo hissediyorum hemen
Eda0606 Esraaaae canım ben yeni geçirdim aynı snein gibi ateşim indi çıktı sürekli koku ve tat kaybım 3 gün sürdü sonra geçti çocugu mu emzirdim bi 10 gün filan izole et kendini artık iyi olanlara ilaçda vermiyorlar zaten sadece solunum sıkıntın olursa ambulans ara şuanda korana malesef herkes te var kontrolundışına çıktı geçmiş olsun
Eda0606 Papatyasevdalisi annem ve kardeşimin de 1 ay oldu hala koku ve tat alamıyorlar aslında bi tedavisi olmalı
Papatyasevdalisi Eda0606 kbb doktoruna gitti annem bakti temiz burda bsy yok dedi norolojiye gonderip film cektirdi oda hamd olsun temiz cikti beklemekten baska care yok bunun tedavisi yok demisti istersen bide universite hastanesine git profosore sana akil verirler dedide buyuk hastaneler var ama muayeneside cok pahali babam kac ay calisamadi isleri yoktu kendiside 10 gun hastanede yatti tedavi gordu bakalim ne olacak
Addie487 Bende 3-4 gündür boğaz ağrısı var, kardeşimin, ablamın, eşiminde boğazı ağrıyormuş. Ateş şikayetimiz hiç yok ama acaba virüs bulaşmış olabilir mi? Ateş kaçıncı günde çıkıyor bilen varmı
anakraliceee @Esraaaae canım geçen büyük oğlum ateslenmisti dr gitmiştik dedi ki ilaç verince eğer ateş düşüyorsa başka bi rahatsızlık ama ateş ilaçla falan düşmüyorsa corona virüs demişti.