Bebegim 1 yasinda yeni yeni domates vermeue basladim ama yediginin ertesi günü poposunda sivilce tarzinda seyler cikiyo ufak ufak isilik olmus gibi ama krem surunce bi iki gune geciyor acaba alerjisimi var yoksa asitli bir yiyecek oldugu icinmi oyle ?