Zehradmrlsym Merhaba 18 gün önce normal doğum yaptım kanamam 1 haftadır nerdeyse bitti. sadece arada leke olarak geliyor ama akıntı var ve kokulu saat başı ped degistiriyorum. Acaba bu normal mi geçer mi. Yoksa doktora gitmeli miyim
Canada10 Zehradmrlsym löşi akıntısı diyorlar canım ona 40 gün içinde geçer merak etme geçmiş olsun allah yavrunuza sağlıklı uzun ömürler versin 🤗🌺
Synmannesi 2 ay oldu hala öyle kokulu :( hiç kokmazdı neden oluyor bende anlamadım günlük değiştiriyorum yne de sarı leke koku var