Kullanan var mı? Memnun musunuz? Memnunsanız hangi markayı önerirsiniz?
Melina53 kesinlikle tavsiye etmem
Melina53 Ben vileda markası kullanıyorum memnunum ve tavsiye ederim
Melina53 kullanıyorum, çok çok memnunum; karcher.
Melina53 fakir steam mob çok memnunum viledadan tiksindim resmen
🤔🤔
Emir123ali neden tavsiye etmezsiniz 🤔
Tuba Teşekkür ederim💕
Mrv-_- Teşekkürler💕
Balkiz Teşekkürler💕
Melina53 arçelik buharika kullanıyorum canım memnunum viladanin yerini unuttum diyebilirim