Busra1636 8 aylık ikizlerimden erkek olanının bir dişi kız olanın daha hiç çıkmadı çok kötüler ne yatıyorlar ne kalkıyorlar ne uyuyorlar huysuz sürekli ağlayan özellikle geceleri çığlık çığlığa ağlayan bebelerle başım dertte lütfen yardım 😢
kubosunatlasi Busra1636 ben o dönemde sürekli olmamak kaydıyla gün içinde bi defa bazen ise uyumadan parol baby veriyordum birde tetagil dis granülü yada nurse Harveys diş jeli kullandım fayda etti gibi en önemlisi de kehribar kolye ve bileklik kesinlikle tavsiye ederim sadece diş değil uyku huzursuzluk normal zamanlarda da işinize yarar eminim
Ballilokumumalis Busra1636 benim oğlumda 8 buçuk aylik onunda daha hic disi yok malesefki kabarık duruyor dis yerleri ndam daha küçükleri çıkartti hep çıkar inşallah bir an önce her çocuk farklı nede olsa biz soğuk şeyler tutuyoruz ağzına öyle rahatlıyor dis kasiyicilarini atın dolaba soğuk soğuk daha çok seviyorlar
Burakmina Busra1636 benim ikizlerimde öyleydi hala da öyleler böyle soluksuz uyuduklarını bilmem kız olanın kafası falan çok terliyordu gece defalarca üstünü değiştirdiğimi bilirim.işimiz çok zor allah yardımcımız olsun.
Efy Çok normal yaşında çıkaramayan bebekler olabiliyor zorlu bi süreç umarım kısa sürede atlatırsınız
Minikalparslan Ben biriyle bile baş edemezken Allah yardımcın olsun valla çok zor 😑 diş içinde hiç bir fikrim yok bizim ilk diş 5.5 aylıkken çıktı şimdi 10 aylık 5. ve 6. Dişler geliyo ama her bebek farklıdır tabi
Elif-ecre Benimki 9 ay 24 günlük. Daha esamesi bile yok. Allahım yar ve yardımcın olsun canım. Güç kuvvet versin sana inşallah. Bu gece çok duygusalım. Sana bunları yazarken bile ağlamaklı oldum
Zehra_Ens Taze soğanın beyaz kısmı bebeklerimi çok rahatlatıyo. Ama gece uykusundan önce bazen calpol vermek durumunda kalıyorum yoksa ağrıdan uyuyamıyo. Maksimum 1 haftada o aşırı huysuzlukları geçti benim bebeklerimde umarım sizinkilerin o kadar bile sürmez
pinkyy Canım merak etme bi anda çıkıveriyor,18 aylık benimkiler,köpek dişleri çıkıyor artık,hepsi geçip biticek,ben jel ve granül kullaniyorum zor anlarda..