Kızlar şimdi şöyle başlayacağım bebeğim 14 aylık 1 yaş aşısında gittiğimizde ebe baktı ama h
bişey söylemedi açık kapalı vs daha önce doktora götürdüğümde bıngıldağı kapanmamış fakat kafa ölçümü normal gittiği için endişe etmiyorum demişti bu ay götürdüğümde ise çoçuk doktoruna bıngıldak yine aynı kapanma olmamış kafası 3 ay önceye göre fazla büyümüş ultrason isticem dedi beyinde herhangi bi su birikintisinden şüphelendim dedi inanın o ultrason sırası geçmek bilmedi çok kötü oldum çok korktum şükür girdik çıktık hiç bir sıkıntı çıkmadı 3 aydan 3 aya getir gözem altında olsun yine kafası büyürse bi üst hastaneye sevk ederiz dedi kafama çok takıyorım başına böyle bişey gelen var mı yardımcı olur musunuz