Merhabalar anneler merak ediyorum emzitlrmeyi nasıl biraktirdiniz yâda şuan biraktirmaya çalışanlar varmı nasıl bir yol izliyorlar oğlum 23aylik olacak hafiften sinyal versem diyorum ama pek cesaret edemiyorum çünkü tam bir mememanyak 😃 zevk için emiyor gibi yemek yer peşine emer bazen hic yemekte yemeyebiliyor yani çok yapisik memeye bizim tospik nasıl bir yol izlerim bilemiyorum