3 buçuk aylık bebeğim var kolik bi bebekti dünyaya resmen ağlamak ve uyumamak icin gelmişti damlar vs çok uzun zorlu bi süreç geçirdikten sonra tam hersey normale döndü derken uykusundan bağırarak çığlık atarak uyanmaya başladı 😭 ne yapacağımı şaşırdım asla yapmıyordu 1 aydir falan gece asla bu şekilde krize girmiyordu yine uyumuyordu ama sadece mizmizlaniyordu kolik sancıları tekrar baslamis olabilir mi 😏 var mi böyle bisey yaşayan