Mirayinannesi34 benim de bebeğim 2 aylık ve regli oldum zaten regli olmaya başlayınca süt azalirmis yada süt az olduğu için süt hormonu vücutta az salgıladığı için yumurtalıklara baskı olmadığından adet olunurmus benim de öyle oldu sanırım sütümun yetmediği yerde mama veriyorum bebeğim doymadiginda… Belki sizde regli olcaksinzdir ama umarım
sütünüz çoğalır