Binnur94 Doktorum lohusalığın bitince 40 günden sonra tekrar gel kontrole dedi acaba ultrasonla mı bakıcak gitmeye gerek varmı
Lizbon Binnur94 Doğum şekliniz nedir ? Normal doğum yapmıştım dikişlere normal baktı alttan fakat elleme vs olmadı ama smear testi için mecburen alttan kontrol olmuştum. Sezaryen da da sanırım ultrason ile bakılıyor pek bir fikrim de yok şahsen canım
Ata0905 Binnur94 evet ultrasonla bakıyor . Benden smear da aldı doktorum .önemli tabiki . Rahim toparlanmış mi parça pıhtı kalmismi bakıyorlar. Gidin mutlaka
Betul_88 Binnur94 sezeryan oldum alttan da muayene ediyor rahim iyileşmiş mi die bakıyor baksin da yani bence gidin mutlaka kafanız rahat olur
Ebubekirim-61 İhmal etmeyin sakın ben bi gittim içerde plesanta parçası kalmış kürtaj oldum bide tekrar
Binnur94 Ebubekirim-61 çook geçmiş olsun söylediğiniz iyi oldu Allah razı olsun gidicem mutlaka .. belirtisi oldu mu karın ağrısı falan yaptı mı?