Hanımlar oğlum 8.5 aylık desteksiz oturuyor fakat yanlarına arkasına yastık koyuyorum bi süre sonra devriliyor. Gün içinde baya vakit ayırıyoruz bu ise. Ne zaman tamamen desteksiz oturur ayı uygun değil mi ki 🤔 sürünerek emekliyor heryere gidiyor ama dizustu değil😶
Amacım kiyas yapmak değil sadece meraktan bebislerinizi soruyorum