Ben bebeğim doğduğundan beri prima kullanıyorm ama malum fiyatlar pahalı gündüzleri bari 6 saate kadar kıruluk olandan kullanayım dedim ama gittigidiyorda uygun fiyata var buldm almak almamak arasında karsrsz kaldm kullanan ve memnun kalan varmı acaba fiyatı cazip die almak istiyorum açıkçası normalde de aktif bebek olan yeşil paket kullanıyorm