Ben değil ama bir arkadaşım binlerce lira döktü bu tarz seanslara ama bi faydasını görmedi kız. Cidden denemediği bişy kalmadı resmen. Çoğu para tuzagı iyi araştırın. Dilan milan bilmiyordum şimdi siz yazınca baktım netten de, hekim olmayan kişilere zaten böyle şeyler için normalde de gitmem ben olsam. Lazer epilasyonu bile hastanede yaptırmayı düşünen birisi olarak :) Ayrıca O arkadaşım da eşinin bir lafı üzerine iyice hırs yapıp iyi bir diyetisyen, medikal birkaç krem ve ciddi anlamda düzenli spor+hergün yürüyerek çatlaklarından eser bırakmadı vücudunda 😊