ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 galiba gerçi burda neler okudu bu gözler evine 10 15 milyar giren insanlar gördük ama demekki onlarda gitmemiş 😁😁 biz şu halimizle kendimize ekşın yaratıp catlaga incelmeye milyarlar dökücez yine pırıl pırıl kafalarimiz 😁
elizinannesi-19 ballilokmaninannesi eve 10 15 milyar giriyor ama bi o kadar da gider vardır bence 😂 ama bizde gelir yok gider çok 😂😂 bende bi ekşın yapcam sonra gelcem burda post açıcam çatlak için kesin bilgi diye ama kimseye cevap vermiycem 😂😂😂😂 niye böyle bişey aklımdan geçti onu da bilmiyorum 😂 kinci biri değilimdir normalde 😄😄
ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 şimdi cevap alamıyoruz ya onun kini bence 😁 paylaşımcı olmak lazım hele böyle şeyleri lütfen kendimize saklamayalim lütfen 😁😁
ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 gelmesinler napalim 😭 bu postu birde gündüz aç belki bir umut giden biri görür 😁 şakaya vurduk ama benim cidden belada basım bu catlaklarla ya hiç hoş değiller kendileri az olsa yine neyse dicem ama hem karnimda hem bacaklarımda var sinir oluyorumm
elizinannesi-19 ballilokmaninannesi gündüz de yorum atarım üstte kalır. Benimde öyle. Karnım yan simitler ve bacaklarımda olmaya başladı. Yağlar kullanıyorum 1 haftadır. Eşimle annem sanki azalmaya başlamış diyorlar ama benim gözümde fark yok. 1 haftada etki etmezler ama bilemedim.
ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 yani bildiğim kadarıyla bu çatlakların tek tedavisi var oda bu merkezlerin yaptığı yağlar kremler sonradan etki etmiyor galiba ne kullanıyorsun bu arada canım belkide işe yarar ya en azından o kötü görüntüsü biraz gitse onada kabulüm
elizinannesi-19 ballilokmaninannesi kakao yağı sarı kantaron yağı kayısı çekirdeği yağı ve E vitamini kullanıyorum. Bunları uygulamadan önce at kılı fırçasıyla iyice masaj yapıyorum kan dolaşımını hızlandırıyor. Sonra da yağlarımı sürüyorum. Her akşam. Birde dermaroller aldım onla da masaj yapıyorum. İğneler sayesinde gözenekler açılıyor. Yağın daha iyi emilmesini sağlıyor. Birde her duştan sonra çatlak kremi sürüyorum.
Saykay elizinannesi-19 Şuan dipomed 750 tl ben yaptırdım gerçekten fayda ediyor A4 dediğide iki basen ve iki simit bölgemi yaptırdım ev bakım ürünlerini düzenli kullanırsanız istediğiniz sonuca ulaşırsınız
elizinannesi-19 Saykay gerçekten resimlerdeki gibi fayda ediyor mu? Birde iki basen ve iki simit mi A4 dediği şey ve iki bölgeye 750₺ mi verdiniz?
ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 inşallah fayda eder yaptıklarını yazınca ise yarayacagini düşündüm bende alıp kullanayım bu yağları umarım işe yarar 😔
ballilokmaninannesi @Saykay yani gözle görülür bir fark var tek seansmi gittiniz siz benim iki bacakta karın bölgeside simit bölgesine kadar baya var yani catlak
Saykay ballilokmaninannesi baya baya geçti silik beyaz durumda şuan 1 seans daha gitsem tamamen geçicek
Saykay elizinannesi-19 evet indirim yapmışlardı gözle görülür bir düzelme var ben emziriyorum diye bir de kolejen içemedim içsem belki hepsi giderdi
Woody elizinannesi-19 çatlak tedavisi yaptıracagımı ben ama emzirirken olmuyormuş. Burada biri hiç işe yaramadı yazmııştı ama.. İncelmek için de andulasyonu araştırın isterseniz. Biraz diyet destegi ile çok iyi sonuçlar veriyor. Dn başladım ben de
Woody elizinannesi-19 lazer yaptıracagım ben çatlağa Sizinkinden farklı sanırım. Emzirirken olmaz dediler. Andulasyonu diyetisyenim yapıyor. İnstagramdan falan bakın isterseniz. Herkes memnun
Adabkc Rasping tamamen boş sölim ablam yaptırdı sıfır fayda bende yüz bakım yaptırmstm parama yazık :) o yusden gitmiyecegım bir merkez
ballilokmaninannesi @elizinannesi-19 bizim tedavi yalan oldu görüyor musun 😭 ise yaramıyor diyorlar 😭
elizinannesi-19 Woody mesaj attım emzirirken oluyor mu diye. 6 aydan sonra yapılabilir diyo. İsmi nedir acaba