Merhaba hanımlar
ben dün dogum yaptım camlıca medipol de ,genel sezaryan ile, 2ci günüm dün gece hastanedeyken bebegimi alıp götürdüler yattıgım hastaneden alıp kosuyolu medipole bronsit baslangıcından ,enfeksiyon varmıs da emiyor diye götürdüler midesini yıkadılar sonra geldiginde emdi bebegim baya bi beni sonra hopp kosuyoluna götürdüler ve bebegimi hiç emme di bile kucagıma bile almadım 😢içim acıyor dünden beride hastanede ayrı evde ayrı sagım yapıyorum sag gögsümde cok az ya geliyor ya gelmiyor böyle sarı geliyor ilkte gelen sütüm katıydı simdi sarı sulu akıyor sagdan hiç dogru düzgün gelmiyor bile sagım yaparken bile cocuk bide o tarafı emdi gitmeye dogru yarım saat anlayamadım gelmiyorken acaba cocuk a geliyormuydu ki, dünden beri sagıyorum cocugun emdigi taraf dan süt gelmiyor belki bi cay kaşıgı ama diger taraftan bi tatlı kasıgı kadar vardır neden böyle bilmiyorum bebegimi 7ila 10gün içinde cıkarıcaklar böyle gelmeye devam ederse bebegim de ac kalırki. Corba karpuz hosaf ve bol bolll su içiyorum , sizce neden böyle
** BİRDE BEN İLERLEYEN DÖNEMLERDE KONTROLERE DEVLETTE DEVAM ETMEK İSTİYORUM AİLE EBEMİZ HARİCİNDE SİZCE DEVLET DOKTORU VARMI BİLDİGİNİZ ANADOLU YAKASINDA İKAMET EDİYORUZ