tugbamomy Hanımlar iyi geceler. Sağ göğsüm emzirmeye başladığımdan beri bir tık daha büyük hep kendim farkediyordum fakat oran iyice arttı. Dışardan baya fark belli oluyor. Bebeğim sağ göğsümü tek emmede rahatlıkla bitiriyor ama sol tarafı birkaç kez emebiliyor. Sağ tarafın sütünün tamamen bitmesinden endişeliyim. Böyle bir durumda süt bitebilir mi? Bu tarz bir durum yaşayan var mı? Varsa öneriniz nedir?
Deletedmom896 tugbamomy biri kalk gidelim diyor diğeri otur ne işin var diyor emzirme sonrası düzelmezse estetik şart
sevimeyuboglu61 tugbamomy benim sol mememi pek emmezdi o yüzden ssğ sol mememdrn çok aşırı büyük, zamanla o mememi emmeyi kesti onda süt gitti ama sağ mememden gelen fazlasıyla yetti. 19.5 aylık hala emziriyorum
Prensimoglm tugbamomy bende ayni canım sag gogsuku tek emiyor sol emmiyor🤦♀️🤷♀️ süt üretimi salgilanir surekli bitmez ki dusun ben tek gogusle emziriyorum🙈
NrYlmzTsr Ben. Biri büyük biri küçük 🤣 her ikisinide emzirdim 2 senedir. Süt vardı yani. 3 gün oldu memeyi kestim. Zaten hep öyle olur birine nazaran diğeri daha büyüktür.
Duygusm tugbamomy 4 aya kadar ikisi de dolu doluydu, sızardı hep. Bebeğim solu emmeye emmeye sütü gitti, çok az geliyor, artırmaya çalışıyorum. Sağ taraftan emdiği için artık sağ bariz büyük.