Aselhafsa bende de halen süreç devam ediyor yazisi var 5. Ayda basvurmustum 6. Ayda aldim bugunde bizbizd yeteriz kampanyasindan para yatmis ama e devlette görünmüyor telefonuma msj geldi iyiki de yatti oglumun pipide darlik var sunnet olmasi gerekiyor demisti doktor devlette pandemiden sebep sünnet yapmiyor yani tam zamaninda geldi para cok şükür