Öncelikle geçmiş olsun canım benim oglum da dün sünnet geçen hafta 3ay 7gunluktu. Seninki daha küçükmüş. Oglum ilk gün çişini yaparken biraz ağladı sonra unuttu bile. Seninki daha küçük olduğu için belki de hiç qglamaz. Eninde sonunda olacak bisey sonuçta erken olması her yönden iyi olur inşallah bi an evvel atlatırsınız 😶