Arkadaşlar merhaba, 4,5 aylık bebeğim anne sütü alıyor sadece doğduğundan beri normalde çok kala yapardı ama 10 gündür 2 3 hatta 4 günde bir Kaka yapmaya başladı. Bir ay önce ameliyat olduğum için yağsız ve etsiz besleniyorum onun etkisi midir acaba anlamadım normalde aşırı Kaka yaptığı için şikayetçiydim ama ? Sizce nedendir