DerenAraz Merhaba hanımlar bebegim 1 aylık ve emziriyorum saçlarımı boyamak istiyorum ama zararlı olabileceğini söylüyorlar bu konu da fikirleriniz nedir ?
Ebru52 DerenAraz Saç boyası, deodorant gibi kanserojen madde içeren ürünlerin anne sütüne geçtiği ispatlandı. Uzmanlar, “Emziren anneler saçını boyatmasın. Bebeği kanser riskiyle karşı karşıya kalır” dedi.
Ebru52 DerenAraz Benimde çok beyazım var ama bu riski göze alamadım çocuğumun sağlığı saçımın renginden daha önemli 💕
Sevgilimmm DerenAraz loreal.inoa ile boyayabilirsiniz bence..kokusuz .. hamileyken kuaforde boyatmistim
DerenAraz Kusannesi çok fazla beyazım var bu yüzden kendimi kötü hissediyorum ama bebeğime zarar gelsin de istemiyorum malesef piyasada organik denilecek hiç bir boya yok Ama bu amonyak oranı az vs vs diye boyalar var onlarla mi boyuyorsun yoksa normal boya mi