cansugvnckol canım alerji demek için yeterli değil bu söylediklerin kaldı ki 2.5 aylık bebeğin ıkınma gaz sancısı her bebek yaşıyor o aylarda. Kanlı mukuslu kaka, egzama, kusma birçok belirtinin olması lazım alerji demek için. Bende yaklaşık 3 ay diyet yaptım (ki bizde kanlı kaka ve egzama da vardı) sonrasında bebek alerji uzmanına gittim çünkü alerji yapacak hiçbir şey yemememe rağmen hala egzamaları geçmiyordu deri testi yapıldı ve besin alerjisi çıkmadı yani 3 ay boşuna aç kalmışım 😒 sende bu aylarda hırıldı ve ıkınmadan dolayı diyet yapma bence 4. Aydan sonra genelde çıkıyor alerjiler o döneme kadar takip et belirtilerini artarsa alerji uzmanına git çocuk doktorları yeterli değil bu konuda