Nedimaysen Kızlar bebeğim ilk defa bukadar ağlıyo büyüngün huzursuzdu şimdide ağlıyor ağzına sürekli birşeyler alıp ısırmaya çalışıyor diş sancısımıdırrr 🥺
2cocukluanne222 Nedimaysen off dis için damaklari yer olusuyo bizdede aynı durum bişeyleri ısırmak damak kaşıma derdinde coo huysuz bu ara