50 günlük kizim icin dün geceden relactaza basladik 8 damla yaziyodu her emzirmeden sonra ama ben fazla olur diye 4 damla verdim gece gazini cikardi iyiydi ama gündüz cok huzursuzdu aksamustu tavan yapti gazi iyice cogaldi sisti karni nurse harveys ve metsil verdim carsafa koydum salladim öyle biraz rahatladi yoksa katilcakti aglamaktan karnı o kadar sisti ki gazdan relactaz kullanlar boyle bisey yasayan var mi aranizda