LivaLiva
5 aylık olduk normalde kakasını 2-3 kere yapıyordu iki gündür takip ediyorum ilk gün 6-7 ye cıktı bugünde 9 kere filan oldu ama az az ve bez emiyor sarı renkte ayrıca kokusu da bi garip ama kan ilacından diye düşünmüştüm ama bilemedim doktordan da yeni geldik 3 gün filan oldu karnını filan kontrol etti elleriyle bastırdı sıktı 6-7 kere yaptığını da söyledim ama birşey söylemedi.. yarın arayacağım ama tecrübeli anneler bana yardımcı olursanız çok kafama takıldı 😔 sadece anne sütüyle besleniyor