Merhabalar, 5 günlük bebeğim var sarılıkla boğuşuyor, ışın tedavisi alacak değer değil henüz bugün 15,4 çıktı yatışa gerek yok dedi doktor takipte kalınacak.Hastaneden ilk geldiğimiz gün çok uyurdu hatta bir keresinde 5 saat uyudu uyandıramadık o günden sonra çok korktum 1 saat 1.5 saat max 2 saatte bir emziriyorum gece de aynı şekilde.yalnız memeyi 10-15 dk anca emip tekrar uyuyor.acaba 10-15 dk emme yeterli midir 1 buçuk saat aralık için?ne kadar emmesi gerektiğinden bir türlü emin olamıyorum😞