balcicegin_annesi
Ben 12 ye kadar uyanmıyorum o vakite kadar kızım uyanınca emzirip yatırıyorum sonra 3 e kadar uyutmuyorum onun uyku düzeni için hata mı ediyorum ben bilmiyorum gece de 12 1 gibi uyuyor ilk çocuk olunca tereddütte kalıyor insan siz bebeklerinizin uyku düzenini nasıl yapıyorsunuz benim yaptıgım yanlış mı sizce