Pazartesi günü öğleden sonra aşı oldum tetonoz aşısı 3 üncü aşım (emziriyorum da ) ondan sonra salı günü öğlenden sonra ateşim cıktı halsizlik çöktü başım catliyodu o derece atesim 39 dan aşağı inmedi o derece midemde bulaniyo bugun acile gittim 1 saat kadar bekledim sıra gelsin diye gelmedi biz oradayken 18 kişi covid 19 pozitif getirdiler bende hemen uzaklastim 3 aylik kizim var diye bişey bulasirsa ona da bulaşmasın diye sizce iğneden mi başına böyle bişey gelen var mı yoksa çok mu telas yaptım şuan ateşim düştü ama ve yanimda o kadar insan vardi kimseye bisey olmadi covid 19 olsaydim onlarda da olurdu diye düşünüyorum sürekli temas ettim ve hastanede 200 gecik pozitif hasta vardi biraz uzun oldu ama lütfen cevaplayın