Mother_ doğumda kontrol edilmiştir illaki, epikrizlerinde yazıyor testisler nerede diye.aşağıda dedilerse tekrar yukarı çıkma durumu olcağını sanmam.benim de farkettiğim bazen dolu dolu oluyorlar bazen içi boşalıyor gibi.acaba biri öyle mi oluyo sizin de