Merhaba arkadaslar 1 yasında oglum var seslerı duyuyor ama ısmıyle seslendıgımız zaman duymazlıktan gelıyor bırseyı ıstedıgı zman kendı ulasmaya calısıyor asla parmagı ıle ısaret etmıyor baybay, alkıs aylarca denememe ragmen yapmıyor taklıt etmıyor gın ıcerısınde sureklı oyun oynamaya ılgılenmeye calısıyorum ama yok oyuncaklarını da oynamıyor kapak yada ona benzer seylerle ılgılenıyor sadece sızlerde de bu problemlermı varmı psıkyatrıye gostermeyı dusunuyorum