Merhablar guzel annenler 2 aylik bebegim var hem sut veriyorum hemde mama kac saatte bi icmesi lazm bazen bir saatte bi acikiyor. istiyor o da sıkıntı yapiyor karnina.çook gazli bi bebek olduğu için skintisi oluyor yardimci olursaniz fikirleriniz sunarsaniz sevinirm bide gaza ne iyi gelir kaksini yapıyor gazda çıkartıyor ama hala cook rahatsiz hep skintili bi bebek