Bebeğim 5. Ayına girmek üzere akşam 9 da yatıyor sabah 8 e kadar 3 4 kere emmek için uyanıyordu. Ancak 4. Aydan beri yaklaşık 3 4 haftadır uyuduğunda hep kucak istiyor. Sürekli kucağımda ve koynumda uyumak istiyor. Saatte bir uyanıp sarılıyoruz. Kendime ait hiç bir alanım kalmadı. Bu durum anormal mi ya da normal mi ? Sizlerin bebekleri de aynı şekilde miydi? Bu durum düzelecek mi düzelecekse ne zaman 🙃