Heide Anlamış değilim gündüz iyi güzel sknti yok pek yine ağlamalı bi bebek ama ağlıyor uzatyrm biraz salliyorum uyuyor. Bu saat 9 dan sonra ne oluyor bu çocuğa yahu. Altı temiz karnı tok gaz maz yok ama yeri göğü inletyo. Susturamyrz susmuyor 12 1 artık 2 ye kadar yolu var ağlayıp duruyor sonra uyuyor. Hiç mi geçmeyecek bu ya gercekden sinirlerim yıprandı artik
Duygusm Heide Sanırım bebeğiniz kolik ama bu teşhisi tabii ki doktor koymalı. Kolik 3 ayda biter derler ama bizim daha uzun sürdü. Hatta kızım 5 ayı bitirdi hala akşamları huzursuz, mızmız. İnşallah 6 aylık olduktan sonra tamamen biter 🙏🏻
Kocayanakannesi Heide eğer doğduğundan beri böyleyse genelde bu tarz durumlar 3.ayın sonuna doğru bitiyor diye biliyordum, bitmediyse 6 ay diyorlardı 😔 ama hep böyle değilse bazen oluyorsa sende biliyorsun ki atak dönemleri oluyor. Belki 4.ay atağındadır 🤷♀️
Heide Kocayanakannesi doğduğundan beri belki 1 belki iki kez tek öyle olmamsdr ama hergun mutlaka oluyor mutlaka
Heide Duygusm evet 3. Aydan sonra hafofledi ilk 3 ayim kabus gibiydi. Yanı gece olunca daha kızım ağlamaya başlamadan kalbim çarpmaya baslyordu içine sknti giryrdu resmen panik atak olmuştum. 3. Aydan sonra hafofledi eskiye göre ama yinede bi 3 4 saat canımıza okuyor
iamthed 3,5- 4 ay arasında bir atak dönemi var ki en fenası. Muhtemelen o yüzdendir. O ara biz de yaşadık aynı durumu
Duygusm Heide Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de akşam olsun istemezdim, her akşam en az 3 saat ağlardı 😓 ama o günleri atlattıysak kalanı da geçer, az kaldı, sabır 🙏🏻