Deryaokuturlar Kızlar iyi akşamlar ♥️ Yarın kızımın 8 ay 15 günlük aşısı var yaptıran oldu mu ateş huzursuzluk oluyor muuu
Hasomums Deryaokuturlar merhaba, 9 aylıkken kızamık aşısı yapılıyor bende cuma günü götüreceğim aşıya muhtemelen aşıyı belli günler açıyorlar o yüzden sizi 2 hafta erken çağırmıştır bizde 9 ay 10 günlüğüz 10 gün geç gidiyoruz aşı o gün açılacak diye.
Aysenur-efe 8 ay 26 günlüğüz. 9.ayına girdiğin de kızamık aşısı var 9.ayından gün alması gerekiyor dediler bize. Size neden 8 ay 15 günlük aşı yapılıyor ne aşısı biliyor musunuz?
Deryaokuturlar Aysenur-efe canım hiç bilgim yok kızamık bildiğim kadarıyla 8 ay 15 günlükken getir dedi
M128 Bizde sekiz ay 18 günlük ama altıncı ayda aşı yaptık hemşire 9 aydan gün alsın o zaman aşı var dedi sizinki özelde mi yapılıyor
Zisann Canım benimde kızım 8 ay 6 günlük cuma günü izlemi var kan alıncak sizinde izlem olmasın bende 9 ayda aşı olcak diye biliyorum
Esdoel Bu 8 9 ay arası yapılan asi 2 sene önce yokmuydu çünkü kizimi o sylsrda cagirmadilsr 6 ay aşısı oldu 1 yaşında çağırdılar geri şuan 3 yaşın da oğluma da 2 ekime gün verdiler 8 ay 10 günlük falan olacak sormayı unuttum ebeye