Burcu82_ 28 günlük anneyken mastit oldum ve ateslendikten sonra ve bayagi stred yqptigim icin sütüm gitti.. su an 4 ay 9 günlüğüz mama ve anne üstü ile ilerliyorum. O günden beri denemediğim şey kalmadi yemediği şey de. Bi ara bayagi çoğalıyor mama gun de 2,3 kez veriyorsam 1 e iniyor veya hic vermiyorum bazen tekrar sıfıra inmişim gibi… Geceden gündüze bir sıkıntı yok ama gün içinde savasiyoruz