Arkadaslar iyi aksamlar sizlere sormak istedigim bir konu var benim 11 aylik kizim var dogumdan sonra bende bir hastalik olustu yatagima yatip gozumu kapattigim an butun vucudum uyusuyor bir anda ve sonra kendime geliyorum kendime geldigimde cok halsiz dusuyorum bu 11 aydir surekli devam etti her gece olmasada ay da 6 7 kez olurmustur ailemden uzakta oturuyorum esimd asker izin sikintisi oldugu icin izin alip bir doktora gitme firsatim olmadi kizimi birakacak kimsem de yok bazilari yorgunluktan uyku sirasinda yorgunluktan uyuşuklu gibi bir sey diyor ama ben kendimde oluyorum bu uyusma oldugu sirada yani esimin yuzune bakiyorum ama konusamiyorum hareket edemiyorum resmen gunduz uyku icin yattigim sirada da oluyor bunsekilde yasan varmi bu durumu acaba ? Sizden ricam yakinlarinizda bu durumu yasayip sonucu ne ile karsilasan tanislariniz oldumu ?