BrcnBlgn Merhaba anneler bir sorum var 30gunluk bebegim var siddetli gaz problemimiz oldugu icin devit 3 yerine dun itibariyle coledan d ye basladik dunden beri yesil kakamiz oluo bu coledandanmi kaynakli yoksa baska bir sknti olabilirmi simdiden teskkrer
Mom299 BrcnBlgn goledan kullanoyorum ama bizde öle olmuyor sürekli ön süt içmesiyle alakalıda ola bilir canım bebeginin benim 1.2 defa oldu öle ama Dvitaminin den kaynaklı oldugunu düşünmüyorum
Bllmn BrcnBlgn ben kullandım bi sorunla karşılaşmadım ama içeriği temiz değil diye duydum ocean d3 e geçtim.
Deletedmom329 Yesil kaka bizdede vardi. Dr gittim. Tahlil yapildi. Amip ve gizli kan cikti. Antibiyotik verdi. Gecmezse sut alerjisi dedi
BrcnBlgn Deletedmom329 Cok saol cnm bnde alerjiden supgeleniorum sut urunlerini kestim ama 2gundur yesil kakasi var
BrcnBlgn Deletedmom329 Ilk defa duyuorum fazla beslenen bebegin kakasinin yesil oldugunu…. Kilolu bir bebek deil aksine emmiyor kacga dovus halindeiz
Deletedmom329 BrcnBlgn onsutu fazla alan yada sik aralikla cok beslenen bebek kakasi yesil olurmus. Oyle dedi drumuz