Merhaba anneler bebegim 10 aylık ek gıdada baya yol katettik günde 2 ana ögün bir ara ögün yiyor bunun yanında uykuya geçerken biberonla mama veriyorum ama asıl sorum aslında emziren bir anneyim 9.aya kadar düzenli sadece anne sütü ve ek gıda veriyorum amw artık hem büyüdügü için hemde stüm azaldıgı için mama destekli gidiyoruz geceleri emziyorum gündüzleride max 1-2 siz nasıl bir rutinle emziriyorsunuz bebeklernizi?