Ereneren Ceyyllan Rabbım şifalar versin yavrucuga inşallah, tez zamanda iyileşir. Anneciğinin kollarina kavuşur
BalyanakAlpTuna Ceyyllan Rabbim sifa versin sizede guc kuvvet versin inşallah insallah sagligina kavusur kucuk melek 👐
Haticenur Ceyyllan Rabbim safi ismi hürmetine şifa versin bir an önce olur ameliyatini sağlıkla çıkar hastane kapısından Rabbim sizlere bağışlasın insallah çok gecmis olsun ❤️🤲
MarlaSinger Ceyyllan Ceyyllan baZı özel hastaneler indirim yapıyor. Hatta yarı yarıya. Durumunuz nedir bilemiyorum ama bizzat yaşadığımız için biliyorum. Erkek kardeşim bi kalp operasyonu geçirdi. Kalpte yetmezlik oluşmaya başladığı İçin hemen ameliyat dendi. Devlet çok ileri tarih verdiği için Acıbadem’e gittik. Bi hafta içinde yapalım beklemez bu dediler. İndirim de yaptılar maddi olarak bütçeyi sarsabilecek ameliyatlar çünkü. Sağolsunlar gerçekten. Şu an kardeşim gayet iyi. Tavsiyem en iyi özel hastanelerde şansınızı deneyin. Biz en iyi hastaneye gittik başka bi hastane olsa yapazmazdı . Kalpte çok zor bi alandaydı işlem
Ceyyllan MarlaSinger çok teşekkür ederim bizim gittiğimiz hastahane çok iyi ankara başkent hastanesi ama yogunluk nedeniyle kasım diyorlar ama erken yapılması gerekiyor bakalım erkene alamazlarsa baska hastaneleri araştırmamız gerekiyor maddiyat hiç önemli degil evimizi arabamızı satarız
MarlaSinger Hasta gençse ve ameliyat bi an önce olması gerekiyorsa,dediğim gibi ciddi indirim yapabiliyorlar, hastanın iyileşmesi adına
MarlaSinger Ceyyllan valla bu konularda Acıbadem iyidir. Bende sağlıkçıyım bu arada. Kasım çok geç. 17 yaşındaki erkek kardeşim için bi an önce olmalı dediler ve 3 gün sonraya gün verdiler. Altunizade Acıbadem’de
Cennet1212 Ceyyllan Şafi ismiyle şifa versin Rabbım tez zamanda sağ salim kavustursun soy adınız nedir namazimda dua edip bağışliyayim minik mehmede
metay5 Ceyyllan Allahım Şafi ismiyle şifa versin canım inşAllah sağlığına hemen kavuşursunuz bugünler geçer 🤲🏻
MarlaSinger Ceyyllan gerekirse İstanbul’a gelin bi şekilde halledilir . Ama korona yüzünden gecikiyor galiba. Benim erkek kardeşim tam korona çıktığı dönem olmuştu. Siz üzülmeyin herşeyin bi çaresi var. O kadar iyi doktorlar var ki Allah razı olsun hepsinden