Ceyyllan bende doğuştan agir kalp hastasiyim Allah yavrunuza acil şifalar versin . İzmir’de özel gazı hastanesinde bir kalp damar cerrahi var Prof.dr.emin Alp alayunt ve çocuk kardiyolojisi prof.dr.vedide tavlı . Bu iki doktor sayesinde daha 48 gunlukken yüzde bir dahi yaşamama ihtimal vermedikleri ben yaşamışım . Daha 2 sene önce aynı cerraha yine ameliyat oldum ölümün eşiğinden aldı beni Allah’ımın verdiği yetenekle.. yakın olsaydınız İzmir’e size onu onerirdim kesinlikle. Yavrunuza çok çok dua edeceğim o günleri ancak yaşayan çeken bilir Rabbim küçükken kurtarsın ki büyüyünce o günleri hatirlamasin bile insAllah 😔🤲🏻