Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık yaklaşık 1 aydır çok fazla sinirli istediği olmayınca yada en basiti ayağı bile takılınca sinirleniyor kendini sıkıp kıpkırmızı olana kadar bağırıyor kafasına vurmaya başlıyor herşeyi fırlatıyor çok ama çok hırçın bu beni çok korkutmaya başladı nasıl davranmam gerek yada yaptıklarından nasıl vazgeçirmem gerek hiç bilmiyorum böyle bir durum yaşayan varmı