Alya-kizim4 Zencefil biraz balla yiyeblrsin yada zencefili ılık suyla karistir iç canım İyi gelir inşallah
kuzeyto Cvbcvb yuksek atesten usuyorsunuz, doktora gittiniz mi enfeksiyon olabilir, cok gecmis olsun. Yuksek atesi kendi kendinize zor dusurursunuz bi serum falan yeseydiniz iyi gelirdi cabuk toplarsiniz