s_koc doktor bana günde 3kere 2,5 ml olarak verdi öyle başladım 1 hafta ama şimdilerde azalttım sabah akşam 2,5 ml veriyorum yetiyor gibime geliyor. Zaten şişe bitsin devam etme duruma göre alırsın dedi. Biogaia içinde devam edebilirsin probiyotik olduğu için faydası var zararı yok dedi.