Hapy77 bez para bağlamayın. mikrop kapabilir. baskı da yapmasın. bezi katlayıp bağlamak gerekiyor zaten.
bizden de hafif kan gelmişti , doktor K vitamini iğnesi yaptırdı. çünkü o kan vücudun kanamaya meyilli olduğunu gösterirmiş. beyinde diger organlarda kanama ihtimali sebebiyle k vitamini uygun görmüştü. doktora sorun bence.