Hemen reflü olduğunu düşünmeyin, benim kızımda öyle ilk 1 ay rahat kustu. Hatta emiyor ardından su gibi fışkırtarak kusuyordu, doyup duymadığını anlamıyor deli oluyordum🤦♀️ Ama çok şükür zamanla kendiliğinden geçti, korkmayın sadece dikkat edin boğulma tehlikesine karşı