bsraslt Kızım 2 aylık olacak yarın gece ben uyandırmazsam uyanıp emmiyor bende 40 ı geçene kadar uyandırdım şimdi uyandırmıyorum sizce uyandırıp emzirmelimiyim. Gelişimi de gayet güzel.
Masalikoo Kızım benim 2 ay 22 günlük ama doktorum o zamanlar hatta 1.5 aylık falanken gelişimi iyi bırak 4-5 saat uyumasına izin ver demişti şuan mesela uyandırsam bikr uyumak istiyor ağlıyor gece 2den sonra beslenmek istemiyor